reklama

Iba zopár slov...

...ako reakcia na článok Prečo budí dopravná polícia skôr úsmev ako rešpekt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Aby som sa neštylizoval do úlohy nejakého obhajcu alebo nebodaj mravokárcu. Iba zopár postrehov na danú tému. Nie som príslušník polície, ale v mojom povolaní som s nimi veľakrát prichádzal a prichádzam do styku. Nie ako človek, vodič kontrolovaný v aute (väčšinou :-)). Troška iným spôsobom, ale presne to opísať nieje témou tohoto príspevku. Proste spolupracujeme v určitých oblastiach. A nie som ani tajný, ani bonzák, ani člen sbs a ani iných špeciálnych jednotiek. Iba možno troška viac vidím do vecí, o ktorých má bežný človek iba hmlistú predstavu. Chápem, že nikoho nemusí zaujímať či má nejaký nadriadený dostatok pracovníkov, techniky a neviem čoho ešte všetkého možného na to, aby všetko fungovalo tak ako má. Ale realita je taká. Ale nie tomuto som sa chcel venovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ide mi troška o iné. Som stará škola a poctivec. S prehľadom môžem povedať, že za tých 18 rokov čo jazdím ma nikdy nezastavili za prekročenie rýchlosti. Nie že by sa mi darilo unikať :-) proste ma ani nenapadne aby som ju prekračoval. Za tých 18 rokov som dostal jedinú pokutu za otáčanie sa cez električkový pás, aj to sa dá pripísať mladíckej nerozvážnosti a troške frajeriny. Nechcem sa tu pasovať do role nejakého dokonalca. Mám určité zásady a tie dodržiavam. Nikdy som nešiel po diaľnici 180 a ani sa na to nechystám. Proste existujú nejaké pravidlá, spísané, schválené a mali by byť aj dodržiavané. A aj tie nepísané. A tu je pes zakopaný. Veľakrát sa mi zdá, že ľudí ešte stále neprešla nadržanosť z náhleho prívalu demokracie. Že si môžu robiť čo chcú a kedy chcú a serú na pravidlá. Nielen v premávke ale aj v bežnom živote. Že prestáva platiť akákoľvek úcta ku čomukoľvek. Vrátane seba. Mimochodom videli ste už naživo rozflákaného supervodiča v zastávkovom prístrešku? Aj on "predvídal", že bude musieť troška pribrzdiť, keď mu nedajbože niekto vletí do cesty. Iba troška znížil bezpečnosť. Celkom málo. A zobral so sebou aj nevinné dievča... Po nedeľnom obede chrumkavý zážitok. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak hurá na diaľnicu života a poďme aspoň 200, nech nás nikto neopáli, aby nás nemalo čo srať. Leťme životom ako blázni, kašlime na všetkých a všetko okolo seba. Až si raz rozbijeme hubu...a potom budú vinní všetci naokolo....my nie, veď sme iba "trošku" prekročili rýchlosť....

Daniel Pikulík

Daniel Pikulík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nevyliečiteľný romantik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu