reklama

O čom to je?

Zamyslel som sa po vypočutí dnešného rozhovoru na tému vzťahy. A o čom sú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zamyslel som sa po vypočutí dnešného rozhovoru na tému vzťahy. A o čom sú. Veľmi nerád počúvam rozhovory cudzích ľudí. Nie že by neboli zaujímavé, ale jednoducho sa to nepatrí. Stará škola. Ale tento som si vypočul. Aj tak trocha proti svojej vôli. A možno aj preto,že v istom období môjho života som sa možno stretol s niečim podobným. Ako dievčina prosí svojho chlapca:"Keď ma ľúbiš tak mi to kúpiš." Možno pre niekoho banalita. Iste veď kto by svojej milovanej nezniesol prinajmenšom modré z neba. Ale uvedomil som si fakt, že možno veľa vzťahov funguje na takomto základe. A potom som sa zamyslel nad tým, ako vlastne fungujú vzťahy medzi ľuďmi vo všeobecnosti. O čom sú? Čo sa v nich tají? Dokážu byť vlastne ľudia k sebe naozaj dobrí a kamarátski? Alebo ide iba o obojstranne výhodný "obchod"? Stretol som v živote veľa ľudí. Môžem povedať, že sú niektorí z nich moji priatelia? Áno. Mám to neuveriteľné šťastie, že som v živote stretol takích ľudí. Možno si to ani nezaslúžim. Nedávno som dostal na mail veľmi milý hoax o tom ako sa chovajú kamaráti. A je v tom veľa pravdy. Ozajstný priateľ ťa berie takého aký si, nehnevá sa keď mu zavoláš aj o pol noci, nemusí ťa vidieť a byť s tebou každý deň, ale je tu pre teba práve vtedy keď ho potrebuješ. Nepovie, že nemá čas, keď sa potrebuješ vyrozprávať a je rád vždy keď ťa stretne. Tak som sa zamyslel, kde by asi bol svet, keby sme sa takto k sebe správali všetci...

Daniel Pikulík

Daniel Pikulík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nevyliečiteľný romantik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu