reklama

Nový článok

16.7.2008 Chodia mi od teba krásne sms-ky aj keď iba dvakrát za deň. Áno si ďaleko a máš na čo pozerať a čo zažívať. Chýba mi pocit, že si vedľa mňa. A že som vedľa teba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

16.7.2008

Chodia mi od teba krásne sms-ky aj keď ibadvakrát za deň. Áno si ďaleko a máš na čo pozerať a čo zažívať. Chýbami pocit, že si vedľa mňa. A že som vedľa teba. Chcel by som pozerať na veci naktoré sa teraz pozeráš a vidieť na tebe ako si nimi očarená, držať ťa zaruku a cítiť tvoje dotyky. V podstate sa nepoznáme, videli sme sa ibazopár krát a aj napriek tomu mám pocit, že ťa poznám už dlho. Rozprávamesa spolu a píšeme si. Keď začnem vetu, tak ty ju dokončíš. Je to náhoda? Myslím,že je to vzácna zhoda nájsť niekoho s takýmito schopnosťami. Som zaľúbený?Možno...asi hej. Možno sa len bojím priznať si to, alebo si to ešte celkomneuvedomujem. Teší ma že ťa teší moja prítomnosť, mám radosť keď ma hladíš potvári. Sú to pocity, ktoré som dlho nezažil. Iba keď som si ich vypýtal, alepotom už boli iné...teším sa že si a že som ťa stretol. A chcem ťastretávať stále. Asi som šťastný človek, ale ty sa na tom šťastí podieľašveľkým dielom. Najkrajšiu sms-ku si mi poslala z autobusu, keď ešte 5minút predtým som ťa držal v náručí. Vedel som že najbližšie dva týždnebudú asi moje najdlhšie v živote. A aj napriek tomu ma potešilo, že možnoaj ja v tvojom živote niečo málo znamenám, keď si mi napísala „už teraz michýbaš“. Neviem sa dočkať kedy mi napíšeš, že si sa v noci zobudila a chýbaloti, že sa k tebe netúlim, kedy mi znova skočíš do náručia, objímeš maa dáš mi pusu, keď na moju otázku či ti môžem zavolať šepneš „musíš“, keďsa budeme túlať ruka v ruke a obdivovať pekné veci okolo seba,keď...chcem toho s tebou prežiť tak veľa. A chcem ti toho tak veľadať. Chcem ťa urobiť šťastnou, lebo tvoje šťastie ma urobí šťastným.

Daniel Pikulík

Daniel Pikulík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nevyliečiteľný romantik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu